Top10 Müəllif

Ay üzrə xəbər statistikası
Kənan Heydərov
Xəbər 185
Cəmi: 4658
❤Hicablı❤qadın❤
Xəbər 2
Cəmi: 947
JokeR
Xəbər 2
Cəmi: 22
ODiNoKiY_VoLK
Xəbər 2
Cəmi: 303
Azra
Xəbər 1
Cəmi: 8
Avara_Şair
Xəbər 1
Cəmi: 1374

Reklam

Bir dəfə klik edin
loading.az

Son Şərhlər

Əlavə edilmiş son şərhlər

Son Hədiyyə

Göndərilmiş hediyyə

Pullu İstifadəçilər

Saytın ən varlı istifadəçilər
1) Esmeralda » 1,6 Milyon
2) Kənan Heydərov » 1,5 Milyon
3) Avara_Şair » 643,9 Min
4) ❤Hicablı❤qadın❤ » 479,2 Min
5) Sol Meleyim » 455,9 Min
6) Sensiz darixiram » 392,9 Min
7) _Uğurböceyi_ » 380,8 Min
8) L e o n » 357,2 Min
9) AzizA » 291,6 Min
10) Elnare » 221,1 Min
11) _Yene_Tenha_ » 220,2 Min
12) Ümidli gözəl » 176,9 Min
13) poppy » 145,5 Min
14) SeKeRCiK » 139,3 Min
15) amon » 134,2 Min
16) _O.R.X.A.N_ » 121,9 Min
17) Nani_Fit » 87,1 Min
18) pandisim » 82,8 Min
19) sessiz musiqim » 81,8 Min
20) Love Angel » 77,1 Min

Yuxu Yozmalar

Yozmalardan faydanlanmaq
A B C Ç D E Ə F G H İ J K L M N O Ö P Q R S Ş T U Ü V X Y Z

Mini Çat

Reklam,söyüş,təhqir olmaz
Mini çatı görmək üçün və mini çatda yazışmaq üçün Qeydiyyatdan keçin.

Reklam

Bir dəfə klik edin
loading.az
Ad Günün Mübarək !

Ad Günün Mübarək !

Top10 Şərhçilər

Ay üzrə şərhlərin statistikası
Elnare
Şərh: 16
Cəmi: 1521
Ümidli gözəl
Şərh: 8
Cəmi: 597
_Uğurböceyi_
Şərh: 3
Cəmi: 2585
Kənan Heydərov
Şərh: 3
Cəmi: 7704
Avara_Şair
Şərh: 2
Cəmi: 305
Sensiz darixiram
Şərh: 2
Cəmi: 3748
Azra
Şərh: 1
Cəmi: 298
❤Hicablı❤qadın❤
Şərh: 1
Cəmi: 1461
Sol Meleyim
Şərh: 1
Cəmi: 2088
sessiz musiqim
Şərh: 1
Cəmi: 1458

Top10 Xallar

Gün/Ay üzrə xalların statistikası
Avara_Şair
Bugün 2691
Cəmi: 2691
Kənan Heydərov
Bugün 2562
Cəmi: 2562
Ümidli gözəl
Bugün 2105
Cəmi: 2105
_Uğurböceyi_
Bugün 668
Cəmi: 668
Love Angel
Bugün 644
Cəmi: 644
Elnare
Bugün 607
Cəmi: 607
Sol Meleyim
Bugün 576
Cəmi: 576
JokeR
Bugün 551
Cəmi: 551
L e o n
Bugün 440
Cəmi: 440
son nefes
Bugün 274
Cəmi: 274
Şirniyyatdan imtina edən insanın orqanizmində 7 mühüm dəyişiklik
Sağlamlıq Yüklə
Şirniyyatdan imtina edən insanın orqanizmində 7 mühüm dəyişiklik
Şirniyyatların və şəkərin çoxlu miqdarda istehlakı sağlamlıq üçün çox ziyanlıdır.

Bu səbəbdən mütəxəssislər şirniyyatların qəbulunu minimuma çatdırmağı tövsiyə edirlər. Bu zaman daha faydalı şirniyyatlara üstünlük vermək lazımdır: tünd şokolad, bal, meyvə quruları, halva, təbii zefir və marmelad. Lakin bu şirniyyatların da az miqdarda yemək olar.

Şirniyyatlardan imtina edən insanın orqanizmində bir çox müsbət dəyişikliklər baş verir.

1. Araşdırmalar göstərir ki, şəkər immun sisteminin zəiflədir. Bu səbəbdən şirniyyatlardan imtina etməklə siz immun sisteminizin fəaliyyətini yaxşılaşdıra bilərsiniz.

2. Loading.az xəbər verir ki, məhz şəkər və şirniyyatların çoxlu miqdarda qəbulu artıq çəki və piylənmənin əsas səbəbidir.
Beləliklə, çəkinizi normaya salmaq istəyirsinizsə, ilk növbədə tərkibində şəkər olan məhsullardan imtina edin.

3. Şəkərın çoxlu miqdarda istehlakı beyinin fəaliyyətini pozur, diqqəti azaldır, tədris prosesinə mənfi təsir edir.

Şəkərin qəbulunu azaltmaqla siz elm və tədrisdə daha böyük nailiyyətlər qazana bilərsiniz.

4. Şəkərdən sui-istifadə hüceyrələrin insulinə olan rezistentliyini (həssaslığını) azaldır ki, bu da gələcəkdə şəkərli diabetin inkişafına şərait yaradır.

Beləliklə, şəkərdən imtina etməklə diabetin riskini azaltmaq mümkündür.

5. Şəkərin çoxlu miqdarda istehlakı dərinin vəziyyətinə çox mənfi təsir edir, dərinin qocalmasını sürətləndirir.

Şəkərdən imtina etdikdən bir müddət sonra dərinin vəziyyətinin yaxşılaşmasını hiss edəcəksiniz.

6. Şəkərin həddindən artıq istehlakı xərçəngin və ürək-damar sistemi xəstəliklərinin riskini artırır.

Şəkər orqanizmdə iltihabın səviyyəsini artırır. Bu bütün orqanlara və o cümlədən damarlara aiddir.

İltihablaşmış damarlarda xolesterin yığılmağa başlayır ki, damarlar daralır, kövrək olur, tez partlayır. Bu isə öz növbəsində ürək xəstəlikləri, insult və infarktın riskini xeyli artırır.

Müasir elmdə xərçəngin əsas səbəblərindən biri xroniki iltihab sayılır. Şəkərin həddindən artıq istehlakı orqanizmdə iltihabın yaranmasına təkan verir.

Beləliklə, şəkərin istehlakından imtina etməklə orqanizmdə iltihabın səviyyəsini və bununla da xərçəng və ürək-damar sistemi xəstəliklərinin riskini azaltmaq mümkündür.

7. Şirniyyatlardan sui-istifadə əsəbiliyə, yuxu pozulmalarına səbəb olur.

Şəkərdən imtina etməklə bu problemləri də həll edə bilərsiniz.

mənbə: yenicag

Dostlarınızla paylaşın

Şərhlər: 1
  1. Sol Meleyim
    Melumat ucun tsk
    -=* Medalları *=-

    -=* İmza *=-




    sєутαиıи тєк güиαнı мєℓєgє σℓαи αşкıумış...

Məlumat

Bildiriş!!
Hörmətli Qonaq, sizin qeydiyyatınız olmadığı üçün siz rəy yaza bilməzsiniz.Xahiş edirik qeydiyyatdan keçin.